Welkom op mijn reisblog!

8 november 2022 - Bennekom, Nederland

Inmiddels ben ik alweer een eind op weg naar Rome. Een fietstocht in delen. Vanuit Bennekom ben ik via Roermond, Koblenz, Heilbron, Augsburg en Garmisch Partenkirchen in Oostenrijk aangekomen. In het voorjaar van 2023 hoop ik vanuit Nauders via Merano en Verona verder te fietsen.

Ik maak deze fietstocht hoofdzakelijk alleen. Vooral om zo intensief mogelijk te kunnen kijken en luisteren naar alles wat er om mij heen gebeurt. En daarvan te genieten uiteraard. Maar nu - halverwege Rome - merk ik dat ik  meer wil. Het is mij opgevallen dat de vele ontmoetingen en gebeurtenissen mij vaak doen terugdenken aan mijn werk als leidinggevende, trainer en adviseur. Ik heb besloten om ook die reflectiemomenten aan dit blog toe te vertrouwen. Een blog dat straks dus niet alleen een reisverslag is, maar ook voorbeelden geeft van mijn visie op werk en organisatie. Een visie die nog het beste is te omschrijven als: 'probeer voortdurend onderweg te zijn'!